Betapet + 2 katter = Alphapet??

Idag såsom många andra dagar, har jag spelat Alphapet med familjen... Jag, Lollo, Morsan och Maria!
Just nu så leder jag, men det kommer nog inte att vara långvarigt, jag är inte liksom en mästare på ord...
men jag leder!!!! För första gången! :):):):):):)
Och min moster kom hit med sina katter idag, hon har flyttat och får sin lägenhet imorgon...
Så hon bor med oss idag! kul...Men jag gillar verkligen henne nya kattunge Neo! Han är så Gullig!
Och så har vi den andra katten Bibbi....tjötröven nr.1! Varje gång man vill klappa henne så vill hon inte det...
Ganska irreterande...

Dagens låttips: The Ship Is Going Down av Voltaire

Kommentarer
Postat av: Dejo

haha bra låtval döh xD

2010-03-04 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0