DISK!!!!!!

Idag blir det disk och åter disk...var visst min tur :(
Jag kan bara se höga berg av smutsiga tallrikar, orena glas, skitiga bistick, äckliga kastruller mm.
Och imorgon börjar jag ju skolan :(:((:((:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Ska bli ett rent helvete, men man får se det från den ljusa sidan, det är min sista termin i grundskola!!!!!!!
Gymnasie kommer näst på den oändliga listan av olika hinder i livet!! :)


ÅHHHNAAAAAAJ!!!!!!!! kommer jag att bli klar innan 2021??
Detta är min helt otroligt makalöst totalt kassa skola!

Detta är ju lilla vi på kartan!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ställde allt fel i hyllan xdxd GÖÖR OM!!!!! ;;)

2010-01-12 @ 14:33:44
Postat av: Snobradan

tror jag säkert xDxD

2010-01-12 @ 23:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0