Sammanfattning av idag

Datum: Den 10 januari år 2010
Idag har jag diskat...det tog f*n 2 timmar!!!!!!, men det blev gjort
Efter disken(YAY!!) eller rättare sagt under tiden jag diskade, så kom 2 utav mina polare
Jag hade inte riktigt väntat mig det, eftersom att jag är hos min farsa i helgen...
Så efter disken gick vi ut (kallt som f*n) och köpte cola,fanta,chips och pingvinstänger...(min kompis bjöd)
och det njöt vi av...tills det tog slut(NOO!!!!)
När dagen led mot sitt slut så ville polarna att vi skulle gå ut igen, men då hade jag ingen lust, så de fick surt traska iväg(ÄGDA!!!!!!!!)
Så nu sitter jag här och skriver....kommer kanske komma något mer under veckan...kanske inte...

Nu är man lite kapput!! xD

Kommentarer
Postat av: j.

xdxdxdxdxdxd !!!

2010-01-10 @ 21:21:06
URL: http://jjohannaview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0